Weekverslag 1

1. Wat heb ik geleerd deze week?

  • Installeren van SysAid op een lokaal systeem;
  • Configureren van SysAid op een lokaal systeem;
  • Installeren van SurgeMail op een lokaal systeem;
  • Configureren van SurgeMail op een lokaal systeem.

2. Welke moeilijkheden heb ik ondervonden (zowel op technisch als sociaal vlak)?

  • Technisch
    • Het importeren van CSV bestanden;
    • Het aanpassen van end-user portal.
  • Sociaal
    • Op sociaal vlak heb ik geen enkel probleem ondervonden, in tegendeel, ik voel me enorm goed op mijn stageplaats. Dit heeft mijn mentor deze week al bevestigd.

3. Hoe heb ik deze moeilijkheden opgelost?

  • Door gebruik te maken van het alom bekende zoekmachine “Google”;
  • Door gebruik te maken van een handleiding;
  • Door vragen te stellen aan onze stagementor.

Mijn gevoel omschreven in 3 woorden:

  1. Verkennend
  2. Aangenaam
  3. Plannen

Een uitgebreid verslag vind je onder de categorie “Dagverloop”.

Geef een reactie

