Dag 4

Vertrek thuis: 8u23
Aankomst Novartis: 8u52

Ik was verbaasd toen ik onze bureau binnenkwam, Peter was namelijk al volop aan het werk. Volgens mij was hij vandaag helemaal buiten zijn regelmaat. Aangezien hij vandaag met de auto was, kon hij vroeger vertrekken dan gewoonlijk. Ik begon de dag met het afwerken van ons ToDo lijstje terwijl meneer Guisset een update van SysAid was aan het installeren. (Versie 5.0.6 naar Versie 5.1) Op ons ToDo lijstje stond nog ondermeer dat we de vragen nog moestsen onderzoeken van onze meeting van gisteren. Terwijl ik de User Requirements van een ander departement aan het overlopen was, was Peter volop aan het zoeken naar een oplossing. Hij moest te weten komen hoe het mogelijk was om een CSV-bestand te kunnen importeren. Dit moet mogelijk zijn aangezien Novartis een programma gebruikt om een inventaris te maken van de verschillende werkstations, laptops, servers, printers en dergelijke meer. Ze kunnen er nadien voor kiezen om dit bestand te gaan exporteren als CSV-bestand. Het zou dus handig zijn als ze nadien dit CSV-bestand kunnen importeren in hun helpdesksysteem om later incidenten & problemen te gaan linken met een bepaald Configuration Item. Peter vond uiteindelijk een oplossing voor dit probleem.

Aangezien Peter nog druk in de weer was om allerlei zaken af te werken, namen we pas pauze om 13u30. Plots werden we vergezeld door Sebastien aka Sebbe. Sebbe is geen onbekende voor mij, ik kende hem nog van 3 jaar terug. Het was tijd om nog eens bij te praten. Al gouw was het 14u, tijd dus om terug aan de slag te gaan.

Na onze pauze, heb ik de handleiding van SysAid doorgenomen zodat ik wat meer wist over het programma.

Voorlopig is het nog steeds afwachten op de definitieve beslissing van het hogere management of ze het programma gaan aankopen of niet. Eens ze hebben beslist of ze het programma gaan aanschaffen, kunnen we andere documenten beginnen schrijven.

Verder zijn we om 15u vertrokken op Novartis richting KHM om onze  uitslagen te gaan afhalen.

Geef een reactie

