Dag 14

Vertrek thuis: 8u25
Aankomst Novartis: 9u02

Vandaag ben ik tijdig vertrokken zodat ik nog langs de Krak kon passeren om nog een broodje te gaan kopen. Ook moest ik eerst nog m’n zus afzetten anders zou ze te laat aankomen op school en dat gun ik haar natuurlijk niet.

We kwamen aan op Novartis, en ik hoopte ondertussen al een antwoord te hebben ontvangen van de support van WSLog. Dit was echter nog niet het geval. Ondertussen installeerde ik ook TOAD en Oracle op mijn systeem, want voorlopig had enkel Peter deze programma’s. Nadien heeft Peter de verschillende categorieën in het systeem ingebracht die gebruikt zouden worden door de helpdesk. Deze zijn echter nog niet definitief. Het kan dus zijn dat we deze later nog gaan moeten aanpassen.

 12u15. We moesten tijdig beginnen aan onze lunch zodat we klaar zouden zijn tegen 13.00. Deze namiddag moeten we echter een tweede interview gaan afnemen. Deze keer is het in Corelio, beter gekend als de VUM, in Groot-Bijgaarden. Deze afspraak heb ik geregeld aangezien dit ook het bedrijf is waar ik in de vakantie’s ga werken.

Ons interview is wat uit de hand gelopen waardoor het interview langer duurde dan verwacht. We besloten dan maar om huiswaarts te keren aangezien het niet meer de moeite was om terug te keren naar Vilvoorde.

Geef een reactie

