Dag 15

Vertrek thuis: 8u37
Aankomst Novartis: 8u54

Wat een geluk, vandaag was er helemaal niet zo veel volk op de baan, waardoor ik aardig kon doorrijden. Eens op het werk aangekomen opende ik mijn mailbox. Slecht nieuws, want WSLog heeft nog steeds geen account aangemaakt op hun database waardoor wij eventuele gegevens zouden kunnen overzetten.

Nu dat ik eindelijk de databanken van Novartis kon benaderen via Toad, kon ik wat gaan experimenteren. Het programma is niet al te eenvoudig, waardoor ik dus eerst opzoekingswerk heb uitgevoerd. Tegen de middag had ik programma onder de knie waardoor ik met een gerust hart kon gaan eten.

Om 12u47 hebben we ons werk hervat. We schreven nog enkele query’s. Deze query’s gebruikten we enkel voor educatieve doeleinden. We besloten dan ook om deze nergens te bewaren. Hopelijk hebben we vandaag dus genoeg kennis opgedaan om vanaf volgende week een uitgebreide procedure te kunnen schrijven. Dit in de hoop dat WSLog ons ondertussen een account heeft aangemaakt natuurlijk….

Geef een reactie

