Weekverslag 5

1. Wat heb ik geleerd deze week?

  • Nu het programma praktisch zo goed als volledig geïnstalleerd is, zijn we nu voornamelijk bezig met het instellen van allerlei instellingen. Zo moeten tickets vanuit een bepaalde categorie automatisch bij een bepaalde persoon terecht komen. Dit vraagt heel wat configuratie werk.
  • Verder is het ook noodzakelijk dat het programma binnen de huisstijl van Novartis past. Daarom zijn we deze week voornamelijk bezig geweest met het personaliseren van het programma. Zo hebben we ondermeer verschillende standaard e-mails aangemaakt en hebben we het logo van Novartis in de header van het programma geplaatst.

2. Welke moeilijkheden heb ik ondervonden (zowel op technisch als sociaal vlak)?

  • Technisch
    • Op technisch vlak heb ik deze week geen problemen ondervonden.
  • Sociaal
    • Op sociaal vlak heb ik alweer geen enkel probleem ondervonden.

3. Hoe heb ik deze moeilijkheden opgelost?

  • Documentatie van het programma;
  • Google;
  • Eigen kennis.

Mijn gevoel omschreven in 3 woorden:

  1. Personaliserend
  2. Uitkijkend
  3. Nieuwsgierig
Geef een reactie

