Weekverslag 7

Goed nieuws want vanaf vandaag maakt de helpdesk gebruik van ons systeem. Het geeft een enorm goed gevoel wanneer je de werknemers ziet werken met het vernieuwde helpdeskprogramma dat volledig zelf door ons werd geïnstalleerd & geconfigureerd.

1. Wat heb ik geleerd deze week?

  • Ik heb geleerd hoe ik een goede training moet geven. Deze werd gisteren gegeven aan de verschillende medewerkers van de helpdesk.

2. Welke moeilijkheden heb ik ondervonden (zowel op technisch als sociaal vlak)?

  • Technisch
    • N/A
  • Sociaal
    • Op sociaal vlak komen we nu meer en meer in contact met de medewerkers van de helpdesk. Ook volgende week zullen we nog heel wat in contact komen met deze personen. Ze zullen ons namelijk lastig vallen met allerlei verschillende vraagjes waar wij dan een antwoord zullen moeten opgeven. Eén voor één leuke knuls 🙂

3. Hoe heb ik deze moeilijkheden opgelost?

  • N/A

Mijn gevoel omschreven in 3 woorden:

  1. Trainen is een MUST
    (Aj, dit zijn meer dan drie woorden! Ik zal er volgende week maar twee plaatsen!)
Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s