Nieuw Begin…

Op donderdag 4 augustus ben ik begonnen aan opleiding JAVA…
Gedurende één maand zal ik intensief getraind worden om alle aspecten
van deze programmeertaal opnieuw onder de knie te krijgen.

Het is immers al 3 jaar geleden dat ik nog Java heb geprogrammeerd.

Tijdens deze opleiding zien we ondermeer:

  • SpringMVC
  • Hibernate
  • Android
  • JSP
  • Servlets
  • Webcomponents

Bij deze wens ik jullie dan ook mijn CV even opnieuw voor te stellen:

cv-oelegeirnaert-201108

Axxes geeft me de mogelijkheid om me om te scholen tot programmeur.
Bij deze wil ik hen hiervoor ook ontzettend hard voor bedanken…

BEDANKT AXXES!

Geef een reactie

