Hooooray, I’m a Sun Certified Programmer for Java!

Beste Bezoeker,

Zoals eerder verteld heb ik in augustus genoten van een opleiding JAVA.
Het was een zware maand, maar ik heb wel ontzettend veel bijgeleerd.

Intussen is het 3 oktober en kan ik jullie met veel plezier meedelen dat ik mijn SCJP-certificaat (Sun Certified Java Progammer) heb behaald.
Dit is het resultaat van twee maand zwoegen en zweten natuurlijk.

Stilstaan is achteruit gaan… Dit is zeker het geval binnen IT.
Daarom begin ik vanaf deze week aan een andere uitdaging.
Binnen enkele weken wil ik alweer een nieuw certificaat.
Namelijk dat van SCWCD (Sun Certified Web Component Devloper).
Hopelijk haal ik ook hier een positief resultaat.
Maar natuurlijk heb ik alle vertrouwen in mezelf!

Prettige oktobermaand!
Oele Geirnaert

PS: Hier vind je een digitale versie van het SCJP Certificate.

Geef een reactie

