Just Another Certificate (SCWCD)

Beste Lezer,

Een maand geleden had ik mezelf opgelegd om nog een tweede certificaat te behalen.
Vrijdag 21 oktober ben ik mijn examen gaan afleggen en ik mag van mezelf zeggen dat ik met glans geslaagd ben.
Een digitale versie van dit certificaat heb ik nog niet, maar ik post dit zodra ik het heb.

Wat staat er nu op het programma?
De certificatie van Flex.
Hiervoor zal ik een online cursus van 5 dagen volgen. (http://www.adobe.com/devnet/flex/videotraining.html)
Wanneer ik mijn examen ga doen kan ik nog niet exact zeggen.

Vriendelijke groeten,
Oele Geirnaert

cv: CV-OEGE-EN-18okt

Geef een reactie

